DC Leerlingenraad
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
DC Leerlingenraad

Een forum speciaal voor de Leerlingenraad en Feestcommisie.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 FAQ (veel gestelde vragen)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Andreas
ICT-Manager
ICT-Manager
Andreas


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 24-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Achter de PC.... Ownage: 10+......................... Kwaliteit Posts: 100%.......... Spelling: 2-

FAQ (veel gestelde vragen) Empty
BerichtOnderwerp: FAQ (veel gestelde vragen)   FAQ (veel gestelde vragen) Icon_minitimedo nov 06, 2008 9:00 pm

Hier kun je vragen stellen en antwoorden lezen van vragen die al gesteld zijn.

Q: Kan ik ook zelf een rank kiezen?
A: Nee, je krijgt een rank die wordt aangepasd aan het aantal posts dat je maakt. Als je een functie hebt, komt dat in je rank te staan/

Q: Waarom kan ik geen topic starten in de Vergaderingen Boards?
A: Omdat daar alleen notulen en dat soort dingen door moderators geplaatst kunnen worden. Je kan er wel op reageren.

Meer vragen kunnen toegevoegd worden.


Laatst aangepast door Andreas op do dec 11, 2008 7:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lrrdockinga.hyves.nl
Tessa.
Geldbeheer
Geldbeheer
Tessa.


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Yeahh ^^

FAQ (veel gestelde vragen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ (veel gestelde vragen)   FAQ (veel gestelde vragen) Icon_minitimema nov 10, 2008 7:42 pm

Leuk die Titel ! xD maar oke, ik kan een reactie plaatsen goed he?Razz ik ben even alles aan het uitvinden xD Maar bedankt dat je mensen wilt helpen zoals *mij..

Leuke emoticons ook king
Terug naar boven Ga naar beneden
Andreas
ICT-Manager
ICT-Manager
Andreas


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 24-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Achter de PC.... Ownage: 10+......................... Kwaliteit Posts: 100%.......... Spelling: 2-

FAQ (veel gestelde vragen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ (veel gestelde vragen)   FAQ (veel gestelde vragen) Icon_minitimema nov 10, 2008 10:33 pm

Gelukkig waren die emoticons voorgeprogameerd. Zelf had ik ze nooit meer gemaakt. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lrrdockinga.hyves.nl
Judith
Forum Noob



Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

FAQ (veel gestelde vragen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ (veel gestelde vragen)   FAQ (veel gestelde vragen) Icon_minitimema nov 10, 2008 11:50 pm

Halloooo!

ff vraagje: kan ik ook zo'n plaatje-ding onder mijn naam? pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Andreas
ICT-Manager
ICT-Manager
Andreas


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 24-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Achter de PC.... Ownage: 10+......................... Kwaliteit Posts: 100%.......... Spelling: 2-

FAQ (veel gestelde vragen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ (veel gestelde vragen)   FAQ (veel gestelde vragen) Icon_minitimedi nov 11, 2008 6:54 pm

Je gaat naar profiel, dat staat in het balkje onder het blauwe vierkant. Dan staat er boven de informatie die je kan aanpassen ook een horizontaal menuutje met onderschrift en avatar. Bij avatar kun je een plaatje uploaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lrrdockinga.hyves.nl
Savannah =)
Rookie Poster
Savannah =)


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 11-12-08
Woonplaats : In myn huis....?

FAQ (veel gestelde vragen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ (veel gestelde vragen)   FAQ (veel gestelde vragen) Icon_minitimedo dec 11, 2008 7:28 pm

Waar stonden de ranks ook alweer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Andreas
ICT-Manager
ICT-Manager
Andreas


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 24-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Achter de PC.... Ownage: 10+......................... Kwaliteit Posts: 100%.......... Spelling: 2-

FAQ (veel gestelde vragen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ (veel gestelde vragen)   FAQ (veel gestelde vragen) Icon_minitimedo dec 11, 2008 7:32 pm

Bij aankondigingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lrrdockinga.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





FAQ (veel gestelde vragen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ (veel gestelde vragen)   FAQ (veel gestelde vragen) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
FAQ (veel gestelde vragen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DC Leerlingenraad :: Het Forum :: Forum Noobs-
Ga naar: